پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: در برنامه ریزی فرهنگی آموزش و پرورش همکاری های مطلوبی وجود داشته اما خطاب حضرت آقا ماموریت جدیدی را ابلاغ می کند امیدواریم مصادیق این نفوذ را در استان شناسایی کنیم و با تدبیر مقابله کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین حسن قانعی در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی اداره کل آموزش پرورش فارس برگزار شد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در جلسه اخیر در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس بر روی واژه نفوذ فرهنگی تاکید داشتند، در برنامه ریزی فرهنگی آموزش و پرورش همکاری های مطلوبی وجود داشته اما خطاب حضرت آقا ماموریت جدیدی را ابلاغ می کند امیدواریم مصادیق این نفوذ را در استان شناسایی کنیم و با تدبیر مقابله کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین میثم همایی معاونت تهذیب حوزه علمیه فارس نیز در ادامه این جلسه در خصوص مسائل قرآنی نیز تصریح کرد: بیش از ۹۵ درصد دانش آموزانی که جذب حوزه می شوند از لحاظ قرائت قرآن مشکل دارند، همچنین اقامه نماز جماعت در برخی مدارس برگزار نمی شود.

وی تاکید کرد: استفاده از طلاب و روحانیون طرح امین در جایگاه خود باید صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات فارس گفت: در اجتماعاتی که در مناسبت ها برگزار می شود طلاب باید پرنگ ظاهر شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha